"Freixenet planeja la reestructuració de les seves operacions per contrarestar els efectes adversos de les condicions climàtiques extremes", ha manifestat el gegant cavista de Sant Sadurní aquest matí a través d'un comunicat.
"Freixenet planeja la reestructuració de les seves operacions per contrarestar els efectes adversos de les condicions climàtiques extremes", ha manifestat el gegant cavista de Sant Sadurní aquest matí a través d'un comunicat.
Sant Llorenç d'Hortons serà demà l'escenari de la 14a edició del ViArt, una fira que fusiona vins, caves, artesania i diverses formes d'art. Un esdeveniment consolidat com a referent de la zona que esdevé una oportunitat per descobrir productes locals i de proximitat.
El vi tornarà a ser protagonista aquests mesos d’abril i maig a Avinyonet del Penedès amb l’inici del Microvi 2025, la fira de referència al Penedès i que marida territori, patrimoni i passió per la vinya i el vi. Les dues primeres propostes no deixaran ningú indiferent.
L’Església de Sant Valentí de Les Cabanyes va acollir dijous passat la segona edició del Vilantí, el festival de música i vi. Enguany tindrà lloc el 10 de maig, i hi participaran dotze cellers. Es faran tres tastos, organitzats per Caram Caram, tres concerts i tres activitats pensades per captar el públic familiar.
Foto: Gemma Sánchez /ACN
La DO Cava va vendre 218,1 milions d’ampolles durant el 2024, un 13,4% menys que l’any anterior. El motiu principal del descens és la falta d’estoc degut als efectes de la sequera. La caiguda de les vendes, però, no és proporcional a la baixada de la facturació, ja que el Cava s’ha revaloritzat i les ampolles s’han venut un 12% més cares que el 2023.
Membres de:![]() |
Grup El Cargol![]() |
Amb la col·laboració de:![]() |
C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats. |
||