
Junts per Vilafranca ha carregat aquesta tarda contra la gestió municipal en matèria de seguretat, assegurant que la vila viu un “clima d’inseguretat” que preocupa la ciutadania. En una compareixença davant dels mitjans de comunicació, la formació ha defensat que “si la ciutadania no té percepció de seguretat, no hi ha seguretat” i ha reclamat mesures “valentes” per revertir la situació.





