
La consellera d’Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon, va participar dissabte al Centre Agrícola de Sant Pau d’Ordal en una nova sessió de “Socialistes, enraonem!”, organitzada per la Federació Alt Penedès-Garraf del PSC. La trobada va reunir alcaldes, regidors, militants i simpatitzants per debatre sobre la gestió de la seguretat pública.





