
Foto: TT Fotos
El pavelló Nou (La Gamba) de Vilafranca va viure una jornada plena d’activitat amb motiu de la segona edició del Trofeu Alt Penedès de gimnàstica rítmica, una competició que va reunir més de 700 gimnastes i una cinquantena de clubs d’arreu de Catalunya.





