
Ja han començat les obres de millora del gimnàs municipal del carrer Berenguer, a Santa Margarida i els Monjos, una actuació que permetrà actualitzar i modernitzar l’equipament per adaptar-lo a les necessitats actuals.
La reforma inclou la retirada de la coberta de fibrociment amb amiant, seguint tots els protocols de seguretat, i la construcció d’una nova coberta amb millor aïllament tèrmic per augmentar el confort i l’eficiència energètica de l’espai.

Els treballs també contemplen la renovació completa dels vestidors, la instal·lació d’un nou sistema de climatització, la substitució de la fusteria i les finestres i la col·locació de plaques fotovoltaiques.
L’actuació té com a objectiu millorar la seguretat, el confort i la sostenibilitat de l’equipament esportiu municipal.

Mentre durin les obres, hi haurà afectacions d’estacionament. De dilluns a divendres, entre les 8 i les 18h, no es podrà aparcar als carrers Anselm Clavé, Berenguer i Álvarez Cuevas per facilitar l’accés i la maniobrabilitat de la maquinària utilitzada en els treballs.

