Featured

Josep Marrugat obrirà la primera Escumostra en homenatge a la pagesia del Penedès

La 30a edició de la Mostra d'Escumosos i Gastronomia de Sant Sadurní, que enguany estrena la nova marca Escumostra, ja té la persona encarregada d'inaugurar-la. Serà Josep Marrugat Via, pagès penedesenc i membre de l'executiva nacional d'Unió de Pagesos, en un gest amb què l'Ajuntament vol retre homenatge a la feina dels viticultors i viticultores del territori.

L'acte inaugural tindrà lloc el 2 d'octubre, coincidint amb l'inici d'una edició que s'allargarà fins al dia 4 i que marcarà un abans i un després en la història d'aquest esdeveniment, conegut fins ara com a Cavatast.

El consistori destaca la trajectòria de Marrugat en la defensa del sector agrari i considera que la seva figura representa el paper fonamental de la pagesia en la producció dels grans escumosos del Penedès. Amb aquesta elecció, l'organització vol reconèixer totes les persones que treballen cada dia a la vinya i que fan possible la qualitat dels vins escumosos del territori.

Després de 29 edicions sota el nom de Cavatast, la fira inicia una nova etapa amb la marca Escumostra, fruit d'un procés de diàleg entre l'Ajuntament i els diferents col·lectius elaboradors. El canvi busca donar cabuda a tota la diversitat d'escumosos que es produeixen al Penedès.

La nova edició reunirà més de 60 empreses entre cellers i establiments gastronòmics. Hi participaran 21 elaboradors de la DO Cava, 13 de Corpinnat, 11 de Clàssic Penedès i 5 elaboradors d'escumosos ancestrals, a més d'una desena de propostes gastronòmiques.

El regidor de Turisme, Pedro Campos, ja va explicar en la presentació del nou projecte que el canvi de nom respon a l'evolució del sector i permet reunir sota un mateix paraigua tots els elaboradors d'escumosos del territori. Per la seva banda, l'alcalde, Pere Vernet, va definir aquesta transformació com un canvi històric per a una fira que continua mantenint l'objectiu de situar Sant Sadurní com a capital dels escumosos.

L'Escumostra se celebrarà del 2 al 4 d'octubre al Parc de Lluís Companys, amb la voluntat de mantenir l'essència que ha convertit la mostra en una de les cites enoturístiques més destacades del Penedès, que any rere any atrau milers de visitants.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.