
Foto: Ràdio Sant Sadurní
El vagó del maquinista del tren de l’R4 accidentat dimarts passat a Gelida ja ha estat retirat completament de la via, fet que finalitza els treballs d'extracció del comboi i que permet iniciar les tasques de reparació de la zona afectada. La informació l’ha avançada aquest matí Ràdio Sant Sadurní.




