
Des de la setmana passada, els treballadors de sectors no essencials, com el de la construcció, poden reprendre la seva activitat seguint les recomanacions de seguretat que el Ministeri de Sanitat ha marcat per reincorporar-se al món laboral. És per això que, arran de la nova mesura, algunes de les obres promogudes per l’Ajuntament de Vilafranca que havien quedat aturades amb l’estat d’alarma, han pogut tornar a començar la seva activitat. En aquesta situació es troben les obres de VINSEUM, de la Casa de la Festa Major, de l’Oficina Municipal d’Habitatge, de rehabilitació de la Casa Feliu per habitatge social, de rehabilitació dels nínxols del cementiri i de la fase 2 del canvi d’enllumenat a LED. Les obres del nou pavelló annex al pavelló de la Gamba estaran en marxa aquesta setmana.