El vilafranquí Jaume Baltà ha publicat un llibre que parla sobre els homes més importants que han fet ciència i tecnologia al Penedès en els darrers tres segles.
Foto: HCAP. Primer dia a l'hospital
Tal dia com avui fa 25 anys, es tancava l'antic hospital i es posava en marxa definitivament l'actual Hospital Comarcal de l'Alt Penedès.
El Cargol celebrarà demà la Diada de Sant Jordi, tot i que oficialment s’ha ajornat fins al 23 de juliol, de forma virtual. Ho farem de tres maneres: amb una rosa a la portada, amb roses virtuals, que trobareu disponibles al web per poder compartir via WhatsApp, i amb un conte de Sant Jordi adaptat a la situació actual, marcada per la pandèmia del Covid-19.
Un total de 309 ja ha rebut l'alta des que va començar la pandèmia per haver superat la Covid-19 als hospitals del Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf. Un total de 88 persones han pogut tornar a les seves llars després de superar el virus a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès i 221 persones ho han fet des de l'Hospital Sant Camil.
Davant la situació econòmica d’algunes famílies que han patit un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (conegut com a ERTO) al seu lloc de treball i han vist minvar el seu poder adquisitiu, i avançant-se a les ajudes que puguin venir d’estaments superiors, la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca ha decidit aprovat unes ajudes econòmiques.
Membres de: |
Grup El Cargol![]() |
Amb la col·laboració de:![]() |
|
C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats. |
||






