Featured

Sant Sadurní acollirà el XXII Simposi de l'Asociación de Museos del Vino de España

El Cava Centre, gestionat pel Servei de Turisme de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia, organitzarà del 19 al 22 de maig el XXII Simposi de l’Asociación de Museos del Vino de España (AMVE), que reunirà representants de 19 museus del vi d’arreu de l’Estat espanyol.

La trobada, amb el títol El museo y las tecnologías hoy. Uso e impacto, convertirà Sant Sadurní en punt de referència del debat i l’intercanvi professional sobre el futur dels museus del vi i del patrimoni cultural, en una edició centrada en la tecnologia, la innovació i les noves eines digitals aplicades als equipaments museístics.

El programa tècnic comptarà amb la participació de professionals i especialistes de primer nivell en l’àmbit de la digitalització, la intel·ligència artificial i les experiències immersives aplicades al patrimoni cultural.

Entre els ponents destacats hi haurà Conxa Rodà, codirectora del Congrés Internacional de Museus i Estratègies Digitals (CIMED); Javier Pantoja, responsable de tecnologies i estratègia per a museus al Barcelona Supercomputing Center; Xavier Ulled, director tècnic de l’Observatori dels Públics del Patrimoni Cultural de Catalunya; Patricia Andrés, consultora en comunicació digital i IA; Albert Sierra, responsable d’innovació de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural; Lluís González, responsable de documentació 3D de la Direcció General del Patrimoni Cultural; i Jordi Sellas, director de l’IDEAL Centre d’Arts Digitals de Barcelona.

Durant les jornades també es desenvoluparan activitats destinades a promocionar Sant Sadurní i el territori del Penedès entre els professionals assistents. El programa inclou visites culturals i patrimonials al Cava Centre, Codorníu, Gramona, Vinseum i l’Espai Xocolata Simón Coll, així com tastos comentats de vins escumosos i experiències vinculades a la gastronomia i al patrimoni del territori.

A més, el Simposi acollirà l’assemblea anual de l’Asociación de Museos del Vino de España i l’acte de lliurament del premi Enosofía al reconegut enòleg i comunicador Joaquín Gálvez.

El XXII Simposi està organitzat pel Cava Centre i l’Asociación de Museos del Vino de España.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.