Featured

El celler La Xarmada de Pacs del Penedès puja al carro de La Carretera del Vi

El celler La Xarmada, situat al nucli urbà de Pacs del Penedès, se suma al projecte enoturístic de La Carretera del Vi. La signatura per a formalitzar l’adhesió a l’associació ha tingut lloc aquest dimecres a les instal·lacions del celler, amb la participació de l’enòleg i el gerent de La Xarmada, Albert i Francesc De Sangenís-Llivi, i la presidenta de La Carretera del Vi, Mireia Tetas. L’associació valora molt positivament la incorporació d’un nou membre com La Xarmada, un celler amb una gran experiència a nivell enoturístic.

Un celler amb un empremta enoturística ferma

Les instal·lacions de La Xarmada es troben a peu de vinya, molt propers al centre de Pacs del Penedès (Alt Penedès). Tot i que el celler es va inaugurar el 1977, la família De Sangenís-Llivi  ja es dedicava al cultiu de la vinya des de feia vàries generacions. El celler, elaborador de vi amb denominació d’origen Penedès, Catalunya i Cava, va iniciar el seu projecte enoturístic als anys 90, on va gaudir de força popularitat  entre els visitants que volien  conèixer de primera mà els processos d’elaboració vitivinícola. Després d’un llarg període centrats només en l’elaboració, “La Xarmada vol tornar a posicionar l’enoturisme con un dels elements més significatius del seu projecte”, segons indica Francesc De Sangenís-Llivi. Per Albert De Sangenís-Llivi  “La Carretera del Vi és un producte turístic amb molt de potencial, i estem molt contents de formar-ne part”. El celler La Xarmada s’especialitza en fer visites molt personalitzades i  interactives, visitant les vinyes que tenen a peu de celler o degorjant a mà ampolles de cava en el celler.

La Carretera del Vi segueix creixent

La Carretera del Vi valora molt positivament la incorporació de nous cellers al projecte; “és una gran noticia per a nosaltres l’entrada de La Xarmada, i esperem que més cellers dels municipis per on passa la ruta vulguin incorporar-se a l’associació”, ha ressaltat Mireia Tetas, presidenta de La Carretera del Vi. Des de la seva creació, fa gairebé dos anys, La Carretera del Vi ha aconseguit un gran impacte dins del sector, desenvolupant projectes com el Passaport de La Carretera del Vi, o fomentant la mobilitat elèctrica al llarg de la ruta, entre d’altres. Per Mireia Tetas, “incorporar-se a l’associació fa de revulsiu per als cellers, que veuen la wine road com una plataforma per a potenciar i desenvolupar la seva línia enoturística”. 

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.