Featured

L’International Wine Challenge ha distingit amb dues medalles d’or Domènech.Vidal

El prestigiós concurs britànic International Wine Challenge (IWC) ha distingit amb dues de les tres medalles d’or concedides a vins catalans als dos vins icona de Domènech.Vidal. A més, els Cultivare Xarel·lo 2015 i Cultivare Sumoll-Samsó 2013 són els únics vins emparats per la Denominació d’Origen Penedès que s’han endut la preuada medalla d’or.

Tots els vins presentats a concurs s’avaluen a cegues. Se’ls jutja per la seva “fidelitat a l'estil, a la regió i a la collita”. Al llarg dels rigorosos processos d'avaluació, cada vi guanyador de medalles és tastat en tres ocasions diferents per almenys onze jutges internacionals diferents. 

Els vins Cultivare estan elaborats de manera artesanal, es presenten en ampolles numerades i són d’edició molt limitada. Els raïms provenen de vinyes velles del Penedès seleccionades meticulosament, i tenint en compte el moment òptim de recol·lecció. Cultivare Negre és un vi amb les varietats sumoll i samsó, criat en bótes de roure francès. Cultivare Xarel·lo, per la seva banda, és el fruit de tres vinificacions diferents (en un dipòsit de ciment, en bóta nova de roure i en tancs d’acer inoxidable) fins a completar la criança a l'ampolla. Aquests vins icona es poden trobar en restaurants i botigues especialitzades.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.