Featured

Es presenta Mattiana 2022, el nou vi negre de Cellers Maset

Ahir al vespre es va fer la presentació oficial de Mattiana 2022, el nou vi negre de Cellers Maset, a la seu central del celler, a la Granada. Els padrins van ser els germans Torres, xefs reconeguts amb tres estrelles Michelin, que van conversar amb el director i responsable de l’empresa, Marc Massana, i la periodista vinícola Ruth Troyano. 

Es tracta d’una garnatxa negra provinent d’unes vinyes velles, de 50 anys, ecològiques de la zona de Font-rubí. Un vi que avui ha sortit al mercat, i que ja ha estat distingit amb una medalla d’or i 95 punts als Decanter World Wine Awards, el concurs de vins més gran i influent del món.

El director i responsable del celler va explicar que “Mattiana és un projecte molt especial per a la família, que recull més de sis segles d'història vitivinícola al Penedès. Un vi que neix amb una clara vocació d'excel·lència, capaç de competir en el món”. La idea era “elaborar un bon company de viatge per a una carinyena d’alta gamma que tenim al celler, un vi capaç d’emocionar i explicar una història relacionada amb la terra i les arrels, però mirant cap al futur”.

Marc Massana va fer una detallada explicació dels orígens del nom, que prové d’una derivació del cognom familiar, Massana, una varietat de poma molt dolça, aromàtica i de gran qualitat que es va fer extremadament popular a Roma de la mà de Gai Matius, un erudit, agrònom del segle I aC. En honor al seu creador, els romans van començar a anomenar aquesta varietat específica com a mala mattiana, que literalment significa "pomes de Matius" o "pomes matianes". De fet, els Massana són un dels llinatges vitivinícoles documentats més antics del Penedès, de 20 generacions. La primera referència escrita de la família es remunta al 1390, any en què es cita Ramon Maçana, pagès de Sant Pere Molanta.

Durant la conversa amb Ruth Troyano, es va definir el Mattiana 2022 com "un vi elegant, ambable i fi, que convida a les sobretaules”, un fet que aprecien especialment els germans Torres. Segons van confessar: “ens agrada molt menjar, beure i fer tertúlia. Les sobretaules són moments per a gaudir de la companyia i allargar les converses. A més, la bona cuina va de la mà d’un bon vi. És el millor maridatge que hi ha”, van assegurar.

Els germans Torres també van parlar de l’exigència que suposen les tres estrelles Michelin que atresoren, però tenen clar que “l’estrella és el client, que és sempre al centre de tot”.

Pel que fa als productes, van indicar que “la matèria primera és molt important, sempre de qualitat i de proximitat”, tot recordant el mestratge de la seva àvia Catalina, qui els va transmetre l’amor per la cuina tradicional, a foc lent, amb dedicació i temps i qui, ja amb vuit anys els donava pa amb vi i sucre.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Josep Riba (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.