Featured

El Microvi continua el seu viatge entre vinyes

 Microvi copa

El Microvi continua la seva programació en un mes de maig que arriba farcit d’activitats. Després de la celebració de la Mostra de Petits Cellers a l’Arboçar, un dels actes més forts del certamen, i de la visita guiada i tast pel casc antic de les Gunyoles, els actes continuaran avui amb La nit dels sumolls, a l’emblemàtic Monestir romànic de Sant Sebastià dels Gorgs, un tast lliure de gairebé 40 referències elaborades amb aquesta varietat autòctona catalana.

Les activitats continuaran el 15 de maig, al Jaciment ibèric de la Font de la Canya, amb la presentació del llibre Origen de la Vinya a Catalunya de Lluís Tolosa i Dani López, que s’acompanyarà d’un tast del vi Judes Macabeu. També el jaciment acollirà els dies 17 i 18 de maig, les visites teatralitzades, una experiència única per conèixer el món ibèric de la mà de diversos personatges.

visita teatralitzada Font de la Canya

El 23 de maig, Cantallops acollirà el Visexual, un maridatge de vins a càrrec de Gemma Muray i Clara Soler (Caram-Caram) amb lectura de relats i poemes eròtics. Per als amants de la gastronomia, el 29 de maig tindrà lloc un exclusiu Sopar-Maridatge de vins i caves del municipi a l’Hotel Font de la Canya, dirigit per Cal Blay.

El Microvi 2025 tancarà edició amb dues activitats el dissabte 31 de maig. Al matí, al Monestir de Sant Sebastià dels Gorgs, “el Microvi a la recerca dels Vitis” proposarà anar a la recerca del Vitis monjo amb els més petits, i inclourà un tast de most.

Al vespre, a Avinyó Nou, el Microvi vibrarà amb la WineFest, la seva gran festa final, amb entrada gratuïta i música en directe amb Tribut a Queen, tot plegat maridat amb cellers i gastronomia locals.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.