Featured

Cellers Torres va rebre ahir el premi Sil a “La Nit de la logística”

Ahir a la nit, a Barcelona, es va celebrar l’entrega de premis del 19è Saló Internacional de la Logística i de la Manutenció (SIL 2017), en la qual Cellers Torres va ser guardonat amb el Premi SIL a la Sostenibilitat Logística. La Nit de la Logística", el gran sopar de gala del sector, va estar presidit per Soraya Saénz de Santamaría, vicepresidenta del Govern d'Espanya i ministra de la Presidència i per a les Administracions Territorials.

Saénz de Santamaría va estar acompanyada pel conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull, el Delegat del Govern a Catalunya, Enric Millo, el secretari d'Estat d'Infraestructures, Transport i Habitatge, Julio Gómez-Pomar, el delegat especial de l'Estat al Consorci de la Zona Franca de Barcelona, ​​Jordi Cornet, i el secretari general d'Economia de la Junta d'Andalusia, Gaspar Llanes, la directora general del SIL, Blanca Sorigué, i presidents, consellers delegats i directors generals de destacades empreses del sector.

Premis SIL 2017

Durant "La Nit de la Logística" va tenir lloc la cerimònia de lliurament dels Premis SIL 2017, amb 33 candidatures finalistes. En total es van premiar tres categories: a l'eficiència logística i innovació tecnològica, a la major transformació de la cadena de subministrament i la sostenibilitat logística.

El jurat dels Premis SIL, format pel Comitè Organitzador del Saló, va atorgar el Premi SIL a l'eficiència logística i innovació tecnològica a SEAT pel seu projecte "SEAT Easy Smart Logistics" i el seu continu estudi de la implantació de solucions innovadores per a la millora de la logística a planta. El director de Logística de SEAT, Enric Martí, va ser l'encarregat de recollir el premi.

Per la seva banda, el Premi SIL a la major transformació de la cadena de subministrament atorgat pel Comitè Organitzador del SIL va recaure en Amazon per la seva aposta i l'obertura dels seus nous centres logístics a Catalunya. Fred Patje, director d'Operacions d'Amazon a Espanya i Itàlia va rebre el Premi.

Finalment, el Premi SIL a la sostenibilitat logística va ser per a Cellers Torres per la seva preocupació pel medi ambient des de la producció fins al lliurament, amb tècniques de sostenibilitat i ecologia en tots els seus processos. La directora d'Innovació i Coneixement de Bodegues Torres, Mireia Torres, va recollir el guardó.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.