Featured

Aquesta tarda tindrà lloc la quarta edició de la Cimera del Xarel·lo amb més de 100 referències al Santuari de Foix

Avui, de 17h a 22h, el Santuari de Foix de Torrelles, acollirà la 4a edició de La Cimera del Xarel·lo. Enguany hi participen 34 cellers que oferiran més de 100 referències amb el Xarel·lo com a protagonista.

El periodista vínic, Ramon Francàs, conduirà un tast exclusiu de 10 xarel·los seleccionats personalment per ell amb l’objectiu d’endinsar-se en la història d’aquesta varietat. Els vins són secrets i es donaran a conèixer en el mateix moment de l’activitat. L’exclusivitat de la tria i les poques ampolles que existeixen de cadascun d’ells, fa que només hi hagi 20 places disponibles.

Els 34 cellers que participaran en la jornada són: 1+1=3, Albet i Noya, AT Roca, Avgvstvs, Bolet, Can Descregut, Can Pasqual, Can Rafols dels Caus, Can Sumoi, Castellroig, Celler Via, Coma Romà, Celler Credo, El Jardí dels Sentits, Esteve i Gibert, Eudald Massana Noya, Jane Ventura, Jean Leon, Loxarel, Mas Bertran, Mas Candí, Mas Comtal, Nadal, Oriol Rossell, Parató, Parés Baltà, Pepe Raventós, Suriol, Terra de Marca, Torre del Veguer, Viladellops, Vins de Foresta, Vinya Oculta i Vinyes Singulars.

Per tots aquells que visitin la mostra a partir de les 19h, aproximadament, es recomana pujar amb el trenet des de Torrelles per les poques places d'aparcament que hi ha properes a la mostra.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.