
Foto: Servei Català de Trànsit (SCT)
Un accident aquest dimecres al matí ha obligat a tallar dos carrils de l’AP-7 al seu pas per Subirats en sentit Girona, provocant retencions en aquest tram d’uns 8,5 quilòmetres (fins al terme d'Avinyonet del Penedès).
El sinistre s’ha produït cap a les 08:16 hores al punt quilomètric 181,5 i ha implicat quatre vehicles: tres turismes i una furgoneta, aquesta última bolcada. Segons el Servei Català de Trànsit, el conductor de la furgoneta ha pogut sortir pel seu propi peu.
Vídeo: Servei Català de Trànsit (SCT)
Com a conseqüència de l’accident, tres persones han resultat ferides lleus, mentre que dues més n’han sortit il·leses. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Bombers de la Generalitat i dels Mossos d'Esquadra.
Els agents han desviat el trànsit per una àrea de servei propera per facilitar les tasques d’emergència i retirada dels vehicles, mentre la circulació es manté amb congestió en aquest tram de l’autopista.
A hores d'ara (10:05h), el SCT informa que hi ha tots els carrils oberts, tot i que queden trams fragmentats de lentitud i aturades a l'AP-7 entre Vilafranca del Penedès i Sant Sadurní d'Anoia, en sentit nord.

Foto: Servei Català de Trànsit (SCT)

