Featured

Torna el joc de pistes 'Buscant els Ous de Pasqua' per descobrir els ocells de l’entorn vilafranquí

 Buscant els ous de Pasqua 2

Aquest cap de setmana s’activa el joc de pistes Buscant els ous de Pasqua, un recorregut d’uns 4km (enguany s’ha reduït), que comença i acaba a l’Oficina de Turisme de Vilafranca.

En la present edició s’hi han introduït nous elements que es poden anar observant durant l’itinerari, i un cop acabada la ruta, els participants poden recollir un obsequi a la mateixa oficina. L’horari d’aquesta (carrer d’Hermenegild Clascar, 2) és de dilluns a dissabte, de 9.30 a 13.30h i de 15 a 18h, i els diumenges, dilluns i festius de 10 a 13h.

La proposta coincideix amb la Setmana Santa per aprofitar el període de vacances escolars per realitzar aquesta activitat i buscar els ous amagats, passejar per l’entorn natural de Vilafranca i conèixer curiositats dels ocells que hi nidifiquen. Es pot descarregar el fulletó explicatiu al web https://mediambient.vilafranca.cat.

A l’Oficina de Turisme també s’hi pot trobar d’altres activitats autoguiades per gaudir de l’entorn en família, com ara la Motxilla naturalista, una motxilla plena d’objectes per fer diferents activitats de natura al llarg d’un recorregut per la muntanya de Sant Pau, o el joc del Camí del Vi i de l’itinerari Entre Vinyes.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.