
Foto: Mossos d'Esquadra
Els Mossos d’Esquadra van detenir la matinada d’aquest dijous un home de 29 anys i una dona de 21 després de localitzar 30 quilos d’haixix en un vehicle aturat a la sortida de l’AP-7, a l’altura de Vilafranca del Penedès. La droga, distribuïda en 60 embolcalls, tindria un valor aproximat de 60.000 euros al mercat il·legal.
L’actuació s’emmarca dins del dispositiu policial Kanpai Pista, destinat a reforçar la seguretat i prevenir activitats delictives a les principals vies de comunicació. Els fets es van iniciar quan una patrulla de paisà dels Mossos, que feia tasques de vigilància a Tarragona en sentit nord, va detectar dos vehicles circulant a gran velocitat i fent moviments sospitosos.
Després de comprovar la possible vinculació dels cotxes amb delictes contra la salut pública, els agents van alertar les patrulles del Vendrell. Un dels vehicles va poder ser aturat primer al voral de l’autopista, però no s’hi va trobar cap substància il·legal.
Poc després, agents del Vendrell van interceptar el segon vehicle a la sortida de l’AP-7 de Vilafranca. En l’escorcoll del maleter van descobrir tres bosses amb els 60 paquets de substància vegetal premsada, presumptament haixix.
Els dos arrestats passaran en les properes hores a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de Vilafranca del Penedès.

