
Foto: Ajuntament de Gelida
Gelida viurà aquest divendres una de les seves cites esportives i tradicionals més emblemàtiques amb la celebració de la 40a Caminada Nocturna Gelida-Montserrat, una activitat que reunirà excursionistes i amants de la natura en un recorregut de prop de 30 quilòmetres fins al monestir de Montserrat.
La sortida tindrà lloc el divendres 5 de juny a les 23.45h des de la plaça de la Vila, mentre que l’arribada està prevista l’endemà al matí. La caminada està adreçada a persones amb una preparació física mínima i es recomana portar aigua, menjar, roba d’abric de recanvi i una llanterna o llum frontal.
Per garantir la seguretat del grup, l’organització estableix que caldrà seguir el ritme general de la marxa i no es permetrà avançar-se. Els menors de 16 anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta.
A l’arribada a Montserrat, els participants podran gaudir d’un refrigeri. També s’ofereix un servei opcional d’autocar de tornada, amb sortida dissabte a les 9:15h.
L’activitat està organitzada pel Club Excursionista de Gelida, l’Ajuntament de Gelida i el Patronat Municipal d’Esports. Les inscripcions continuen obertes amb places limitades.

