Featured

Els Mossos d'Esquadra enxampen un conductor de Sant Sadurní que circulava duplicant la velocitat permesa

Agents dels Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Metropolitana Sud van denunciar penalment el 16 i el 23 d’octubre, dos homes, de 33 i 35 anys i veïns de Sant Sadurní d’Anoia i Begues com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària.

El primer fet va succeir cap a les 20:30 hores del passat 16 d’octubre, quan un radar ubicat a la C-15, punt quilomètric 7,8 sentit Igualada, al terme municipal de Canyelles, va detectar un turisme que circulava a 210 km/h en un tram limitat a 100 km/h. El radar va fotografiar el vehicle però no se'l va poder aturar per no posar en perill a la resta de conductors, donada la velocitat a la qual l’infractor circulava. Posteriorment es van fer les gestions necessàries per a identificar el conductor i poder denunciar-lo per la infracció penal.

El segon fet va succeir cap a les 16:40 hores d’ahir diumenge 23 d’octubre al punt quilomètric 31,4 de la C-32, sentit Tarragona, al terme municipal de Sitges, on un turisme va ser fotografiat pel radar circulant a 186 km/h en un tram limitat a 90 km/h. En aquest segon cas el conductor va ser aturat i identificat.

Finalment, els dos conductors van ser denunciats penalment per l’excés de velocitat i van ser citats per judicis ràpids a fi que l’autoritat judicial determinés les sancions penals corresponents.


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.