Featured

El parc de Bombers de Vilafranca opera sota mínims i alerta d'un possible augment del temps de resposta

El parc de Bombers de Vilafranca del Penedès ha informat que avui,15 de juliol, no pot cobrir els mínims estructurals de la guàrdia. Dels 6 efectius necessaris per garantir el servei, només n'hi ha 4 de disponibles, fet que pot afectar la capacitat de resposta davant determinades emergències.

Segons han comunicat els mateixos bombers, aquesta situació afecta els municipis dels quals Vilafranca és el parc de primera sortida. En alguns serveis serà necessari mobilitzar dotacions d'altres parcs, com els de Vilanova i la Geltrú, Martorell, el Vendrell i Igualada, una circumstància que pot comportar un increment del temps de resposta. A més, alguns d'aquests parcs també es troben avui sota mínims.

Els professionals atribueixen aquesta situació al cessament de la realització d'hores extraordinàries per part dels Bombers de la Generalitat, una mesura de protesta per reclamar el compliment dels acords laborals pendents.

Malgrat aquest escenari, els efectius han volgut transmetre un missatge de tranquil·litat, assegurant que la manca de personal no afectarà la seva vocació de servei ni la professionalitat amb què afrontaran les intervencions.

Finalment, lamenten no poder garantir els mínims que requereix el territori i confien que la situació es resolgui al més aviat possible.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.