Featured

El Festival Clownic i les Fires Artesanes ompliran Torrelles de Foix d’espectacles i parades

Aquest cap de setmana Torrelles de Foix s’engalanarà per viure uns dels esdeveniments més importants del poble: el tercer Festival Clownic, juntament amb les Fires Artesanes, que ja arriben a la 28a edició. Aquest any, a més, el festival s’amplia un dia i demà divendres ja començaran els primers espectacles i activitats. Entre els grans reclams destaquen The Chanclettes i la Companyia Parella de 2. De l’edició d’enguany n’hem parlat amb la regidora de Promoció Econòmica, Sira Carbó, i dues membres de la comissió organitzadora, Ángeles Morari i Mercè Bages.

Aquesta és la tercera edició del Clownic Festival, que s'emmarca en les Fires Artesanes. S'ha trobat el complement ideal?

Ángeles Morari (A.M.): Fa cinc anys vam decidir que calia donar un gir i la veritat és que ha funcionat molt bé.

Sira Carbó (S.C.): No sé si és l'ideal, però sí que era l'únic festival d'aquest format. El Clownic per si mateix és un element distintiu, però també perquè té altres elements com els food trucks, activitats i espectacles, a més de molta varietat de parades. Ara es fan fires a tot arreu i si no aportàvem algun valor afegit temíem que s'acabés perdent la Fira Artesana.

Era el revulsiu que buscàveu doncs?

S.C: Crec que ha estat un èxit. Després de dos anys podem dir que el Clownic és capaç d'arrossegar tant nens com pares, i això ens agrada molt.

Després de tants anys de fires, ara heu de fer selecció perquè rebeu massa peticions. Quins criteris teniu més en compte?

A.M: Sí, un mes abans de les Fires ja teníem totes les places plenes. Hem hagut d’obrir llista d’espera i valorar si ampliar el nombre de places.

S.C: El que més valorem és l’antiguitat de la parada, però també intentem buscar un equilibri perquè hi hagi molta diversitat d’estands, sobretot en alimentació, ja que en algunes fires es tendeix a repetir. En el cas dels food trucks tenim més peticions que espai. Cada vegada vénen més paradistes perquè a Torrelles de Foix tenen força èxit de vendes. L’any passat, per exemple, el diumenge a la tarda moltes parades ja havien exhaurit els seus productes.

Vénen parades d’arreu de Catalunya?

A.M: Sí, estem oberts a que vinguin paradistes de tot arreu, però la majoria són de l’Alt Penedès.

Mercè Bages (M.B.):A la nostra comarca hi ha molt moviment paradista. En total n’hi haurà 28 d’artesania i 23 d’alimentació, a més dels 5 food trucks.

Lídia Oñate

 

PROGRAMACIÓ D’ACTES

Divendres 21 d’octubre

20:30h

  • Nit de teatre amateur. Actuació de Parella de 2. Espectacle La Bèstia de la Mar Salada.

22:30h

  • Concert Radio Reggae. A la zona de foodtrucks. Concert Gratuït

Dissabte 22 d’octubre

11:00h.

  • Inauguració oficial de la Fira, a càrrec de Hble. Sr. Jordi Jané, conseller de Interior de la Generalitat de Catalunya.
  • Actuació de la Coral Foix, a la zona de la inauguració.
  • Presentació de les exposicions Bodegons, paraments de taula i estris de cuina antics, a la Sala de Sessions de l’Ajuntament. Organitza l’Associació de Dones. Pintures, al vestíbul de l’Ajuntament. Autor: Josep Brichs
  • Al vestíbul de l’Ajuntament. Autor: Adolfo Pastor
  • Obertura Tòmbola solidària. A la Rectoria. Organitza Coral Foix

11:30h

  • Cercavila amb el balls Torrellencs. Sortida davant del Banc de Sabadell.

12:30h

  • Espectacle-taller de de La Gal·lia, espectacle – taller de pintura Pintant Secrets. Escenari de carrer.

17:30h

  • Tast de Cerveses. Sala de Juntes de l’Ajuntament. Places limitades. Inscripcions a l’Ajuntament. Preu 6 euros.

18:00h

  • Actuació de La Bleda – espectacle Tut tururut la princesa!. Escenari de Carrer. A la Ctra. de Pontons.

19:00h

  • Actuació de Circ Vermut – espectacle Ni cap ni peus, espectacle de carrer. A la Ctra. de Pontons.

20:00h

  • Concert de Anaïs Vila – Concert Entre els dits, a l’escenari de la zona de foodtrucks.

22:00h

  • Actuació de The Chanclettes 2.0 – espectacle #DPutuCooL , al Casal Torrellenc. Entrades a la venda a www.ticketea.com, i a l’Ajuntament de Torrelles. Preu 10 euros anticipades, 12 euros a taquilla.

23:30h

  • Concert de D-Band Trio – Concert Reversions a tres bandes, a l’escenari de la zona de foodtrucks.

Diumenge 23 d’octubre

9:00h

  • Sortida de la 5a Caminada de la Fira, a la Plaça Nova. Distància 14 Km. Durada 3 o 4h. Organitza El Torrellenc Tranquil.
  • Campionat de Petanca, al camp Municipal de Pentanca ”Josep Balcells”.

10:00h

  • Demostració de Puntes de Coixí, al recinte firal. Organitza la Colla de Puntaires de Torrelles.
  • Obertura del Santuari de Sta. Maria de Foix, Horari d’obertura de 10 a 13:30h. Organitza Associació Cívica Santa Maria de Foix.

11:00h

  • Plantada de Motos Antigues, a la Rambla del Pla del Setze. A càrrec de l’Associació amics de les Motos i Vehicles Clàssics del Penedès.
  • Exhibició de ball Country, a la Rambla del Pla del Setze. A càrrec del grup de country El Centre de Sant Martí.
  • Partit de futbol base, grup 1, Base Torrelles – Cubelles. Al camp Municipal de Futbol “Jaume Brichs”.

11:45h

  • Missa dominical cantada, amb la tradicional ofrena d’aliments.

12:00h

  • Actuació de Jam – espectacle El Mêtre. Espectacle de carrer. A la Ctra. de Pontons.

12:30h

  • 1a Concentració de Seat 600, concentració de vehicles a la Rambla del Pla del Setze. Club seat 600 Sabadell

13:00h

  • Actuació de Cia. La Tal – espectacle The Incredible Box. A la Ctra. de Pontons.

17:00h

  • Actuació de Jam – espectacle El Mêtre. Espectacle de carrer. A la Ctra. de Pontons.

18:00 h

  • Actuació de Desastrosus Cirkus – espectacle Aquí no hi ha ningú. A la Ctra. de Pontons.

19:00 h

  • Concert de Soul Latin Jazz, al recinte firal. Escenari Zona de les foodtrucks.

20:30 h

  • Cloenda de la XXVIIena edició de la Fira Artesana, amb coca, cava i xocolata per a tothom. Coca gentilesa de Pastisseria Can Pardo i cava gentilesa de Caves Parés Baltà.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.