Featured

Vilafranca iniciarà a l’abril la primera fase d’urbanització de l’Eix de la Via

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès iniciarà a principis d’abril la primera fase d’urbanització de l’Eix de la Via, un projecte que vol millorar la connectivitat entre els barris de la Girada i el Poble Nou i naturalitzar els espais verds del sector. Les primeres actuacions es duran a terme al solar de l’actual aparcament de terra situat entre la llar d’infants El Parquet i l’escola Dolors Piera, amb una superfície de gairebé 5.700 metres quadrats i una inversió prevista d’un milió d’euros.

El projecte, redactat per l’equip d’arquitectes Batlle i Roig, respon a una demanda de les associacions veïnals i dels usuaris dels aparcaments. L’actuació inclourà la pavimentació de la zona per consolidar l’ús d’estacionament i reduir el manteniment derivat de la pluja, amb formigó al carril de circulació i places drenants combinades amb cunetes verdes per millorar la recollida de l’aigua.

Com a novetat, aquesta primera fase incorporarà una àrea esportiva amb una cistella circular de bàsquet, taules de ping-pong, elements de cal·listènia i una zona de pícnic, així com millores en l’accessibilitat i la mobilitat de l’entorn. Les obres tindran una durada aproximada de nou mesos.

El projecte global es divideix en tres fases.  Les següents actuacions preveuen la creació d’una nova zona de jocs infantils i l’adequació de l’espai d’esbarjo per a gossos situat al costat de l’Arxiu Comarcal, amb l’objectiu de completar la transformació urbanística d’aquest eix estratègic de la vila.

L'alcalde de Vilafranca, Francisco Romero, explicava que “aquest és un projecte estratègic de govern, una icona de la vila pels metres quadrats de superfície, pel pressupost, i perquè és una proposta molt ben acceptada pel veïnat”. La regidora d’Esports, Gemma Romeu, afegia que “suposarà una ampliació de l’eix esportiu i de lleure de la vila per promoure la salut i l’exercici físic. A més, es faran sessions de dinamització de l’espai de cal·listènia perquè qualsevol persona pugui fer-lo servir”. Finalment, el regidor de Barris, Jordi Junyent, apuntava que “serà una fita important que va començar amb la cobertura de la via i que ara agafarà cos per unir sectors i barris que històricament han estat separats per les vies del tren”.

 

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.