Featured

Sant Sadurní acull una jornada sobre seguretat on el PP reclama que agredir un policia sigui un “eurodelicte”

L’eurodiputada del Partit Popular, Dolors Montserrat, va defensar ahir al vespre a Sant Sadurní d’Anoia la necessitat de reforçar la seguretat i dotar de més protecció jurídica les forces policials, en el marc d’una jornada sobre seguretat organitzada a la seu popular del municipi.

Durant la seva intervenció, Montserrat va reclamar que les agressions contra agents de policia siguin considerades “eurodelictes”, una figura que permetria perseguir aquests fets de manera més contundent a tota la Unió Europea. També va reivindicar el reconeixement de l’activitat policial com a professió de risc.

L’acte va comptar amb la participació de representants de la Policia Nacional, Mossos d’Esquadra, Guàrdia Urbana i sindicats policials, entre ells David Gutiérrez, responsable nacional de Relacions Institucionals de JUPOL.

Montserrat va assegurar que “els qui ens protegeixen cada dia i es juguen la vida als nostres carrers mereixen el màxim suport institucional i jurídic” i va advertir sobre el que considera una situació de creixent inseguretat a Catalunya. En aquest sentit, va citar dades sobre robatoris amb violència, agressions sexuals, reincidència delictiva, narcotràfic i ocupacions il·legals.

L’eurodiputada popular va destacar que 15 dels 20 municipis espanyols amb més robatoris amb violència i intimidació es troben a Catalunya, assenyalant especialment la presència de Vilafranca del Penedès i el Vendrell entre els municipis amb índexs més elevats.

Entre les mesures defensades pel PP, Montserrat va reclamar més efectius policials, més recursos materials i una llei que permeti desallotjar habitatges ocupats en un termini de 24 hores.

La dirigent popular va subratllar que la seguretat serà una de les prioritats del partit a Sant Sadurní i va afirmar que “la inseguretat no és una percepció, és una realitat que pateixen cada dia els veïns, els comerciants i les famílies”.

La jornada també va incloure una taula de diàleg moderada pel portaveu de Seguretat del PP al Parlament de Catalunya, Alberto Villagrasa, amb representants dels diferents cossos policials.

A l'acte també hi va comparèixer la regidora del PP de Sant Sadurní, Mari Carmen Díaz i va comptar amb la presència del candidat popular a l'alcaldia de Vilafranca J. Antonio Castejon, entre d'altres simpatitzants i veïns del municipi que van omplir la seu del partit.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.