Divendres passat es va inaugurar La botigueta i la rehabilitació del bar-restaurant de Pacs amb un gran acte festiu que va comptar amb la participació dels balls del cicle festiu del municipi.
L'alcaldessa, Montse Amat, assegurava que “es tracta d'un nou espai amb molt de caràcter i personalitat que no només donarà servei, sinó que també aporta identitat, qualitat i un espai de sociabilització per a tothom".
Amat va afegir que “Tots els elements d'aquest projecte estan pensats per transmetre la identitat del municipi, des dels colors de les parets, que evoquen la vinya i la terra del Penedès, fins a les persianes alicantines, típiques de les masies catalanes”.
Després es va tallar la cinta inaugural del nou espai, que va poder visitar el nombrós veïnat present a l'acte.