Featured

ERC Vilafranca demana un pla de xoc d’equipaments esportius per posar al dia les instal·lacions afectades per la Dana

Davant les greus afectacions causades per la DANA del 12 de juliol, ERC Vilafranca ha proposat un pla de xoc urgent per recuperar les instal·lacions esportives de la vila i “posar-les al dia, ja que involucren molta gent”. 

El partit reclama la creació d'una oficina per facilitar la tramitació d'ajudes derivades de la declaració de zona catastròfica, tant per entitats com per particulars. A més, denuncia altres “deficiències greus” en pavellons, vestidors i camps esportius. 

D'altra banda, el portaveu republicà, Pere Sàbat, denuncia el retard en les obres del camp de futbol municipal per canviar la gespa “una gespa que s’havia d’haver canviat l’any passat”,  fet que ha obligat els clubs a desplaçar-se a altres camps.

També destaca la situació crítica del Club Natació Vilafranca, que haurà de llogar una piscina alternativa i  demanar un crèdit de 60.000 euros per poder assumir els costos del tranport i el lloguer de les instal·lacions per al seus nedadors. 

El grup exigeix al govern del PSC que “es posi les piles" i que prioritzi l'esport i les entitats locals”, i que impulsi amb urgència el pla de xoc per garantir equipaments “dignes i funcionals” a Vilafranca.


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.