Featured

ERC denuncia la manca de noms de dones als carrers de Vilafranca

Coincidint amb el dia internacional de la dona treballadora, els republicans van denunciar ahir que a Vilafranca, de 130 carrers dedicats a persones, tan sols un 13% està dedicat a dones. Un fet que, segons la portaveu d’ERC Mònica Hill: “és intolerable i que no respon a la realitat, les dones som la meitat de la població però en canvi en els espais públics les dones no existim”. Per Hill “les dones hem escrit molts capítols de la història, tenim referents a la vila que es mereixen un reconeixement i que aquest serveixi per normalitzar un fet que és un dret, la igualtat entre homes i dones”.

Amb cartells que simulaven les plaques dels carrers de la vila, els republicans van voler visualitzar diverses dones. El regidor Pere Sàbat va situar diversos exemples de dones referents a nivell local, van reclamar que la comissió del nomenclàtor inclogui aquests noms. Mònica Hill va citar des de Joana Raspall, Coloma Serós o Sara Kirshner entre d’altres. 

La portaveu republicana va apuntar que "les dones malgrat els avenços realitzats durant les últimes dècades continuen en una greu situació de desigualtat en comparació amb els homes, per exemple cobren per realitzar la mateixa feina un 26% menys de salari, o també pel fet que 7 de cada 10 persones que pateixen pobresa energètica són dones". Unes situacions que són qualificades “fora de tota lògica i que caldrà revertir en la República”. Hill va reiterar "el compromís d’Esquerra per seguir treballant per la igualtat homes-dona i per garantir tots els drets a les dones" i va posar de relleu que, a nivell intern, ERC ha aprovat el Pla d’Igualtat per assegurar que aquesta es compleix.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.