Featured

Albiol diu a Sant Sadurní que el 155 és com el cava perquè ha permès el “retrobament” de la societat catalana

El líder del PPC, Xavier García Albiol, va comparar dissabte des de Sant Sadurní d’Anoia l’article 155 de la Constitució amb el cava. “El cava és celebració, retrobament i estar junts, i l’article 155 es pot assimilar amb els efectes o els motius del cava, perquè malgrat que no ha servit per fer celebracions ha permès que Catalunya tornin a tenir una societat amb un cert retrobament i capacitat de tornar a estar junts”, va dir.

Albiol va fer aquestes manifestacions en un acte a unes caves, on va estar present la ministra de Sanitat, Dolors Montserrat, que va criticar l’intent d’ERC i la CUP de declarar-la “persona non grata” al seu poble. El líder del PPC també va assegurar que “els partits independentistes s’estan dedicant a barallar-se i treure’s els ulls entre ells, fet que demostra que estan inhabilitats per seguir governant”.

Albiol es va desplaçar a Sant Sadurní per demanar als militants del PP al Penedès que es mantinguin ferms en la defensa de la formació, perquè el govern del PP ha aplicat el 155 i cessat el govern de la Generalitat, però “el que ha de venir depèn de nosaltres i Catalunya necessita un PP fort al Parlament”.

El candidat del PPC i la ministra de Sanitat, van visitar el mercat de Sant Sadurní. Segons Albiol, bona part de la gent que se’ls va adreçar ho va fer amb simpatia, tot i que “una persona” els va ensenyar “un cartell amb un braç groc” com els que van anar a Brussel·les a “parlar malament d’Espanya”. “El cartell groc no representa la immensa majoria dels catalans”, va dir.

Davant la militància, Albiol va insistir en denunciar “la fractura i la divisió que ha provocat l’independentisme” i va assegurar que el 21D “tenim l’opció d’enviar l’independentisme al bagul dels records, que passi a ser història, un llibre finalitzat, un episodi tancat”.

Albiol també va alertar dels possibles acords del PSC amb Podem, i va demanar als que voten el PP a les eleccions generals que votin ara per la seva formació a les autonòmiques. “En aquestes eleccions ens juguem el futur dels nostres fills i nets, i la millor garantia per tenir una Catalunya forta dins d’Espanya”.

“Molt grata” Dolors Montserrat

A l’acte hi va assistir la ministra de Sanitat, Dolors Montserrat, a qui –després d’una votació ajustada que es va decidir per l’abstenció de l’alcalde- finalment l’Ajuntament no va declarar “persona non grata” per les càrregues de l’1-O.  Dissabte bona part dels militants del PPC d’aquesta localitat portaven cartells amb el seu rostre i la llegenda “molt grata”.

Montserrat, molt aplaudida a l’acte del partit, va assegurar que la seva formació defensa “Catalunya i la llibertat sense complexes” i no permetrà “que la silenciï i atropelli l’independentisme”. “Ningú ens farà fora de Catalunya, dels nostres pobles i de casa nostra”, va dir, perquè “Sant Sadurní és casa meva, volien declarar-me persona non grata, i no ho van aconseguir fruit del fet que alguns es van adonar que l’exclusió, el sectarisme i l’odi no porta enlloc”.  Segons Montserrat, els independentistes “ens volen fer fora de les institucions i cases” i per això cal votar el PP el 21D, perquè “som els únics capaços de frenar l’independentisme i fer que Catalunya torni a ser una terra d’oportunitats”.

La ministra de Sanitat va criticar també el PSC, que va “ajudar” a fer fora Albiol de l’Ajuntament de Badalona malgrat que el candidat més votat pels ciutadans.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.