
Manel Ortiz Gil, el qual va accedir a la presidència del FC Vilafranca el 2023 en substitució de Joan Soler, ha estat reelegit president del degà. Així, la Junta Electoral de l’entitat esportiva comunica que el procés, iniciat el passat 31 de juliol en assemblea extraordinària, ha finalitzat.




