
L’Esportiu Penedès va celebrar divendres passat a Cal Figarot el seu 50è aniversari. Al lluït acte, que va consistir en un sopar de germanor i una entrega de premis, hi van assistir unes 450 persones, entre les quals l’alcalde de Vilafranca, i alguns regidors del consistori. Dos pregoners van actuar de dinamitzadors de la nit, mentre que el director tècnic del club, Toni Santisteban, va conduir la cerimònia de guardons.





