
El Club Patí Calafell A s’ha proclamat aquest cap de setmana campió de Catalunya juvenil d’hoquei patins després de superar el Barça per 4-2 a la final disputada a Blanes.
Entre els campions hi ha 4 jugadors riudebitllencs vinculats al Club Patí Riudebitlles: Jaume Cava, Nacho Rodríguez, Ton Alarcón i Max Sans, que han contribuït a l’èxit del conjunt del Baix Penedès en una fase final d’alt nivell.
Des del club penedesenc i des del municipi altpenedesenc han celebrat amb orgull el triomf dels jugadors formats a la seva base, destacant el seu creixement esportiu i la feina feta durant els darrers anys. “És un orgull veure com jugadors formats i vinculats al Club Patí Riudebitlles segueixen creixent i aconseguint èxits”, han remarcat.
El podi final del Campionat de Catalunya Juvenil el van completar el Barça, com a subcampió, i el CH Mataró B, tercer classificat.
Una nova fita per a uns joves talents penedesencs que continuen deixant empremta a l’hoquei català.

