
L'Esportiu Penedès ha posat punt final a una de les millors temporades de la seva història al Campionat d'Espanya sub-23, disputat a Càceres, en un any molt especial marcat pel 50è aniversari del club.
Després d'una campanya plena d'èxits esportius, el protagonista ha estat Pau Valdepeñas, que ha competit als 5.000 metres després d'una brillant temporada als Estats Units, on estudia. L'atleta penedesenc va accedir a una exigent final estatal i va acabar en una meritòria 12a posició, amb un temps de 15'26"48.
La cita també va comptar amb la participació de tres atletes formats a l'escola de l'Esportiu que actualment competeixen en altres clubs. Lerato Pages, del CA Manresa, es va proclamar campiona d'Espanya dels 100 metres tanques amb un registre de 13"30.
Per la seva banda, Jazmin Romeu (CA Igualada) va ser 6a a la final dels 100 metres llisos amb 11"82, mentre que Blanca Weber (FC Barcelona) va acabar 14a en salt de llargada amb un millor intent de 5,50 metres.

