
La Granada celebrarà el dissabte 18 de juliol la dotzena edició de la Cursa Solidaris, una cita ja consolidada en el calendari atlètic estiuenc del Penedès que destina tots els beneficis al Banc dels Aliments.
La jornada inclourà dues curses de 15 i 7 quilòmetres, una caminada de 5 quilòmetres i una cursa infantil prèvia. La sortida serà a les 20 h davant del Centre Cívic, punt on també arribarà la prova. En acabar, els participants podran gaudir d’una botifarrada amb vi del Celler Cooperatiu i tindran accés gratuït a la piscina municipal.
Les inscripcions es poden formalitzar fins al 14 de juliol per 17 euros (curses) i 15 euros (caminada), amb la possibilitat d’inscriure’s el mateix dia de la prova amb un recàrrec.

