
El ciclista de Castellet i la Gornal Aicard Lluch Ràfols ha guanyat el Campionat de Catalunya de descens en bicicleta tot-terreny a la categoria Cadet (sub-17). Lluch va pujar al podi diumenge 13 de setembre a Vielha després de marcar el millor temps a la crono el cap de setmana. Alhora, a l'haver sigut el ciclista amb més punts en tota la competició, el jove penedesenc es va endur el títol de la Copa Catalana en la seva categoria.
L'Aicard sempre ha viscut sempre sobre rodes. Des de ben petit es va interessar pel ciclisme i participa en tant en competicions d'enduro com de descens, la seva particular afició. "Li agrada tot el que és més complicat", explica la seva mare, Ruth Ràfols a El Cargol. Segons ella, al seu poble "és complicat que entreni el descens, però practica l'enduro".
Ara l'Aicard, de només 15 anys, té al cap el següent repte: el campionat de Catalunya d'enduro, que es farà el pròxim diumenge 11 d'octubre al Baix Empordà.

