El Futbol Sala Sant Sadurní B es va proclamar aquest diumenge 27 de setembre campió de la primera edició de la Copa Penedès de Futbol Sala al pavelló municipal de Torrelavit contra els amfitrions, el CFS Torrelavit (4-6), que partien com a favorits en guanyar la competició al guanyar l'any passat la lliga penedesenca de 3a catalana i pujar automàticament a 1a i perquè ja van guanyar al conjunt sadurninenc 5-1 a la fase de grups del torneig. El partit, molt renyit i intens, es va disputar davant una graderia plena a vessar per veure qui s'enduia el guardó.
Finalment, va ser el Sant Sadurní B el que va aprofitar millor les seves oportunitats per acabar guanyant la final per dos gols de diferència. El Torrelavit va haver-se de conformar amb la copa de subcampió. Per la seva banda, l'FS AEK de Sant Cugat Sesgarrigues, l'organitzador del torneig, dues hores abans es va endur el partit per la 3a posició contra l'FS Gelida Industrial, en un partit empatat a 4 que es va decidir a penals (7-6).
Per altra banda, també es van lliurar els premis al màxim golejador i al porter menys golejat. El primer va ser pel futbolista torrelavitenc format a la FE Atlètic Vilafranca, el Joan Montserrat, i el guardó al porter que va rebre menys gols també va ser per Torrelavit, en aquest cas per l'Àlex Camacho.

