Featured

El futbol penedesenc entra en ebullició: 5 equips busquen l’ascens a 3a Catalana

La temporada regular ja és història a 4a Catalana i ara arriba el moment més esperat: el play-off d’ascens. Cinc equips de l’Alt Penedès mantenen viu el somni de pujar a 3a Catalana en unes eliminatòries que prometen emocions fortes i, fins i tot, duels directes entre conjunts de la comarca.

Dels 16 equips altpenedesencs de la categoria, només Gelida, Puigdàlber, Monjos, Sant Cugat Sesgarrigues i Martinenca han arribat amb opcions de fer el salt de categoria. Al grup 28, el més penedesenc de tots, l’ascens d’un equip de la comarca està assegurat, ja que les semifinals enfrontaran conjunts del territori.

Els partits d’anada es disputaran aquest dissabte a les 18h amb dos duels ben atractius: Martinenca-Puigdàlber i Sant Cugat Sesgarrigues-Monjos. Una setmana després es jugaran les tornades que decidiran quins dos equips disputaran la final definitiva per pujar a 3a Catalana.

El Puigdàlber, que havia lluitat fins al final per l’ascens directe, va veure com el Vilanova Atlètic es proclamava campió del grup 28. Mentrestant, la Martinenca va assegurar la seva plaça de promoció després de golejar el Puigdàlber i aprofitar la derrota de la Granada contra el cuer Quintinenc.

Per a Monjos, Puigdàlber i Martinenca serà la segona promoció consecutiva, després que l’any passat l’ascens acabés a mans de l'únic equip que no era de la comarca: la Penya Jove de les Roquetes.

Al grup 26, el Gelida afronta una promoció molt exigent, també la segona consecutiva. Els verd-i-blancs, cinquens amb 50 punts, s’enfrontaran al Vallirana, un dels grans dominadors del grup amb 72 punts i 137 gols a favor. Tot i això, els dos enfrontaments de lliga van acabar en empat (3-3 i 2-2), un precedent que alimenta l’esperança dels penedesencs.

El primer partit es jugarà dissabte a les 19h al municipal de Gelida. Si superen l’eliminatòria, els d’Isaac Bustamante encara haurien de disputar una final contra l’Olesa o l’Athletic Esparreguera.

Mentrestant, el panorama general del futbol penedesenc ja coneix bona part del mapa de la pròxima temporada. A 3a Cat. continuaran Sant Sadurní, Espirall, Molanta i Riudebitlles, mentre que l’Hortonenc A baixa a 4a.

Passant de llarg d'una 2a Catalana orfe de clubs altpenedesencs, a 1a Cat. (divisió més alta amb representants de la contrada en la 2026-27) hi haurà un picant derbi comarcal després del descens del FC Vilafranca des de Lliga Elit, categoria on l’Atlètic Vilafranca s’ha quedat a tocar del play-off d’ascens.

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.