
Foto: Presentació dels equips abans de Nadal
El FS Sant Sadurní, fundat l’any 2000, viu un moment destacat gràcies al creixement de la seva estructura formativa i als resultats dels equips base. El club compta actualment amb 21 equips masculins i 3 femenins, mentre que el Sènior A es manté des de fa anys a Tercera Nacional, fet que assenta la presència del futbol sala sadurninenc en categoria estatal.
En les darreres temporades, l’entitat ha apostat per ampliar i millorar la base, amb especial incidència en la formació d’entrenadors i en la qualitat dels entrenaments. L’arribada del coordinador Pol Monserrat ha contribuït a situar molts equips en posicions capdavanteres i amb opcions reals d’ascens, tant en categories masculines com femenines.
En l’àmbit formatiu, els equips femenins Cadet, Infantil i Aleví competeixen a la màxima divisió. En masculí, per primer cop l’Aleví A i l’Infantil A juguen a Primera Divisió, mentre que el Cadet A lidera Segona i el Juvenil A es troba en zona de promoció. Els equips “B” també presenten bons resultats, amb diversos lideratges i opcions de pujar de categoria, i els conjunts més petits arriben lluny en campionats de Catalunya.

Foto: Cadet A FS Sant Sadurní
La fita més rellevant d’aquesta temporada és la classificació del Cadet A per a la sisena ronda de la Copa Catalunya (1/16 de final), situant-se entre els 20 millors equips del país d’un total de 245 participants. El proper rival sortirà del duel entre Athletic Vilatorrada i Maristes Lleida, en un camí que encara podria acostar l’equip a una final on també competeixen clubs d’elit.
Aquest progrés reflecteix la bona salut del futbol sala a Sant Sadurní i el pes creixent del club i d'aquest esport dins l'Alt Penedès, una comarca amb diversos equips federats, alguns també amb estructura base: Torrelavit, Font-Rubí, Gelida, Vilobí, Ordal, Sant Cugat i la mateixa entitat sadurninenca.

