
El Futbol Club Vilafranca ha anunciat un canvi en la data de celebració de la seva Assemblea General Ordinària, que finalment tindrà lloc el dimarts 16 de juny a les 19:30h a la Sala d’Actes de l’Escorxador de la Capital del Vi, i no el dia 18 com s’havia comunicat inicialment.
Segons ha informat el club, la modificació respon a motius logístics i organitzatius, mantenint-se la convocatòria única i el mateix ordre del dia previst.
L’assemblea arriba en un moment rellevant per a l’entitat després del recent descens a 1a Catalana i inclourà qüestions de gran transcendència per al futur del club. Entre els punts destacats hi ha la presentació dels informes de presidència, esportiu i econòmic de la temporada 2025-2026, l’aprovació dels comptes i del pressupost per al curs 2026-2027, així com la votació sobre l’absorció del CFB Marc Bartra 2020 i la incorporació de nous membres a la junta directiva.
Des del FC Vilafranca s’ha fet una crida a la participació dels socis i sòcies, destacant la importància de les decisions que s’hauran de prendre durant la sessió.
L’entitat confia que el canvi de data faciliti el correcte desenvolupament de l’assemblea i permeti comptar amb una àmplia representació social en una cita que es presenta clau per definir el futur immediat del club vilafranquí.

