
El club Choi’s Vilafranca va ser present el passat 18 d’abril a l’Open Internacional d’Espanya celebrat a Benidorm–La Nucia, una competició que va reunir esportistes d’alt nivell de diversos països.
L’equip júnior del club penedesenc hi va competir amb tres representants: Leo Solís, Noa Basat i Robert Córdoba. Precisament aquest últim va protagonitzar el millor resultat, aconseguint la medalla de bronze en la categoria de -73 kg després d’una actuació destacada.

La participació en aquest torneig té un valor afegit, ja que es tracta d’una prova puntuable per al rànquing mundial, fet que atrau competidors d’alt nivell i situa la competició entre les més exigents del calendari.
Amb aquest resultat, el Choi’s Vilafranca torna a fer-se notar en una cita internacional i suma una nova fita per al seu equip júnior.

