Featured

Sant Sadurní incrementa el pressupost per a les Fires i Festes 2017, que potenciarà els concerts i activitats lúdiques per a tothom

Aquest dimarts s'ha presentat al Casal d'Entitats de Sant Sadurní d'Anoia el cartell i la programació de Fires i Festes 2017, que celebraran els dies forts entre el 6 al 9 de setembre.  La regidora de Cultura, Montse Medall, acompanyada per Bernat Garcia com a responsable del servei de Cultura; Èric Rojano en nom de la Comissió de Fires i Festes populars i per la dissenyadora Núria Tarrida, autora de la imatge d’enguany, ha donat a conèixer les propostes d’aquesta edició, que aposta per concerts i activitats lúdiques per a tots els públics i queha vist incrementat el pressupost després de molts anys.

Unes fires que comptaran amb la músic Anna Roig com a pregonera i que celebraran 30 anys dels Diables Se me'n Refum; 25 anys de la Fil·loxera infantil; 15 anys de la festa de la Fil•loxera dels avis i de l'Associació de Dones Progressistes; i 100 anys que va néixer el programa de Fires tal i com el coneixem.

La regidora, Montse Medall, ha agraït la col·laboració de les entitats del poble en l'organització de les fires, de l'equip de Cultura i de la Comissió i ha destacat que per primer any, des de 2012, el pressupost s’ha incrementat respecte d’altres edicions. “Malgrat que el pressupost encara s'ha de tancar, des de 2012 havíem d'organitzar les Fires i Festes amb 60.000 euros, mentre que enguany finalment rondarem els 70.000”, els quals la regidora espera poder seguir augmentant els propers anys.

Medall ha destacat la trajectòria reconeguda d’Anna Roig, i el fet que sigui una dona qui pugi al balcó per fer el pregó després de molts anys; les exposicions de Fires que enguany aposten per figures de renom i projecció internacional com Josep Bofill i Carme Albaiges, així com l'exposició 'Ens fem la festa' del taller de la sadurninenca Montse Mateu. També ha volgut posar l'èmfasi en el tercer escenari de la nit del 9 de setembre que portarà swing pel públic dels 'clàssics' i la lectura del manifest de l'11 de setembre, Diada de Catalunya, per part de l'entitat esportiva Grup de Trekking Sant Sadurní.

Altres novetats dels actes de les Fires i Festes de Sant Sadurní 2017 són el nou recorregut de les matinades, que acabaran a la plaça de l'Ajuntament amb un refrigeri enlloc de la festa de l'escuma, que havia perdut públic o  els 'Músics del metro' que actuaran pel centre del poble les tardes del 7 i el 9 de setembre; una menció especial també com a actes destacats pel concert familiar 'Funky Funky' del divendres 8 a la tarda; la nit d'Humor amb Òscar Machancoses i David Verdaguer que oferiran l'espectacle 'Dos Machos verdes fritos' o els concerts d' Ebri Knight i VadeBo, a banda dels actes tradicionals de la festa.

El representant de la Comissió de Festes, Eric Rojano, ha fet una crida a la participació i ha demanat implicació del veïnat en actes com les matinades, per recuperar el costum d'acompanyar-los al llarg del recorregut llançant aigua als assistents.

La imatge

La dissenyadora, Núria Tarrida ha presentat el cartell i ha explicat que amb la imatge de fires ha volgut copsar els colors, el foc, el cava, la fil·loxera i tots aquelles elements que les representen, amb una imatge “potent, pragmàtica i que es relacioni molt amb Sant Sadurní”.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.