
FOTO: Sergio Ros de Mora
La Polifònica de Vilafranca del Penedès, dirigida per David Hernández i amb Miquel Villalba Castells al piano, va commemorar l'artista vilafranquí Pau Boada en el marc del seu any amb un emocionant concert ple de les seves pintures en què es repassava la vida en quatre blocs. Amb la veu de Joan Esteve representant Boada, s'explicaven les etapes amb les cançons Vilafranca, Natura morta, La vinya i el vi i Festa Major, i, alhora, es repassava l'obra pictòrica de Boada per la pantalla.
L'acte, celebrat a l'Auditori Maria Rosa Juncosa, va tenir la participació de l'artista Dolors Rovira, que va pintar un quadre al ritme de la música, i del Ball Pla de Vilafranca, que va ballar durant una part del concert.

FOTO: Sergio Ros de Mora
Al final de l'acte el president de la coral, Joan Parellada, la portaveu de la Comissió Any Pau Boada, Sílvia Borrell, i l'alcalde de Vilafranca, Francisco Romero, van concloure el concert amb un parlament cadascun.

