
FOTO: Pira 6/6, descarregada el 31 d’agost del 2026 pels Falcons de Vilafranca - Autor: Josep Lluís Acedo
Els Falcons de Vilafranca encaren una nova jornada històrica a la Diada dels Falcons de Barcelona diumenge al matí amb la pira 6/6 entre cella i cella, la més gran mai descarregada i que ja han fet aquest any el passat 31 d'agost durant l'actuació de lluïment de la Festa Major.
A banda de la pira 6/6, els de la faixa verda volen repetir íntegrament tota l'actuació del 31 d'agost a la plaça de la Vila, és a dir, descarregar l’escala de 10, el 3d6 net amb l’agulla, el pilar de 5 aixecat per sota net i la piràmide drets de 5, com també la pira 6/6.
Per tal d'aconseguir aquesta fita, faran un assaig extra aquest dimecres a les 20:30h i l'assaig habitual de divendres, i fan una crida a tots els falconers a participar-hi.
La cercavila de diumenge començarà a les 10:45 a la plaça Ramon Berenguer el Gran i culminarà a la plaça Comercial del Born, on actuaran. El següent repte, la diada del 8 de desembre a Vilafranca per celebrar el seu 67è aniversari.

