Amb l’arribada de la calor, Sant Sadurní d’Anoia es prepara per viure una nova edició de L’Istiu, el cicle d’espectacles a l’aire lliure que enguany celebra la seva 37a edició. Organitzat per la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament, el festival tindrà lloc els dimecres 2, 9 i 16 de juliol a les 22h, al ja emblemàtic Pati de l’Índex.
La programació de L’Istiu 25’ aposta per talents joves i transgressors de l’escena catalana. El 2 de juliol, Remei de Ca la Fresca donarà el tret de sortida amb el seu segon disc, L’ham de la pregunta, un viatge sonor amb segell propi i esperit rebel, produït per figures com Ildefons Alonso i Artur Piera.
El 9 de juliol, serà el torn de Cloe, una de les veus més prometedores del panorama urbà. Presentarà Com un nai amb ferrari, un treball carregat de ritmes com el trap, el reggaeton i el funk carioca, amb una estètica que trenca motlles.
Tancarà el cicle Lluc, el 16 de juliol, amb el seu projecte Benvolguda Nostàlgia. Des del Baix Montseny, Lluc fusiona l’indie amb el so urbà per crear una proposta lliure i emotiva.
L’entrada és gratuïta i "l’ambient està assegurat" gràcies a la col·laboració de diverses entitats locals com el Casal Popular El Carràs, els Tabalots Timbalers i Klubbalúdic. El disseny gràfic porta la firma d’Aniol Gibert.