El Servei d’Ocupació i Formació–La Fassina, de l’Ajuntament de Vilafranca està duent a terme el programa de cursos de formació ocupacional de la convocatòria 2016-2017. Aquesta oferta, finançada pel Servei d’Ocupació de Catalunya i el Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, consta d’un total de 2.110 hores distribuïdes en cinc certificats de professionalitat.
Com a novetat d’enguany s’ha optat per oferir una formació adreçada al col·lectiu de professionals freelance que es volen dedicar a la docència. Aquest és el CP de docència de la formació professional per a l’ocupació, que es va iniciar el 14 de febrer.
Fins al moment s’han iniciat dues especialitats formatives més, el CP d’Activitats de venda i el CP d’Elaborador de vins i licors. Per als propers mesos es duran a terme el CP d’Activitats auxiliars de magatzem i el CP Neteja de superfícies i mobiliari en edificis i locals.
Les inscripcions s’han de fer al web del Servei d’Ocupació de Catalunya. Més informació al 93 817 24 47 i a l’Oficina Municipal de Treball.
Tots els cursos estan adreçats a treballadors/es en situació d’atur que estiguin inscrits a les Oficines de Treball del Servei d’Ocupació de Catalunya. Els perfils dels candidats estan determinats per la normativa que determina cada certificat de professionalitat i que es requerirà a tothom que vulgui accedir als cursos.
Les inscripcions s’han de realitzar a través del web del Servei d’Ocupació de Catalunya. Per a més informació, cal adreçar-se a l’Oficina Municipal de Treball, situada a la planta baixa de l’Ateneu Municipal de la Plaça del Penedès, al telèfon 938 172 447 o bé al web del Servei d’Ocupació i Formació de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, al Recinte de La Fassina, al telèfon 938 171 995.