Les escoles municipals d’art i els museus d’Igualada i Vilafranca inicien el projecte VIPELL

Les escoles municipals d’art Gaspar Camps d’Igualada i l'Arsenal de Vilafranca i els museus Vinseum de Vilafranca i el Museu de la Pell d’Igualada inicien el projecte VIPELL. L’objectiu és integrar l’aprenentatge dels estudiants en un entorn laboral amb l’encàrrec de desenvolupar objectes de marxandatge per a les botigues dels dos museus.

El passat divendres a l’Auditori de Vinseum va tenir lloc la presentació dels sis projectes que han participat en la iniciativa. La presentació va anar a càrrec dels alumnes que configuraven equips multidisciplinars (amb alumnes de Vilafranca i Igualada que es formen en les disciplines de joieria i pell).  A la presentació també hi va assistir David Beltran, representant del Departament d’Educació de la Generalitat, i les regidores d’Ensenyament dels Ajuntaments d’Igualada i Vilafranca, Maribel Cuadras i Xell Montserrat. Tot això conduït pels directors dels dos centres:  Raquel Camacho i Albert Abella.

La regidora Xell Montserrat va voler destacar la importància de “treballar a partir d’un encàrrec real, ja que aquest és un element de motivació i de valor afegit per als alumnes”. També va voler destacar “la dimensió supracomarcal del projecte, a nivell de vegueria, i el fet de posar en valor la singularitat de cada territori amb la vinya, el vi i la pell”.

El projecte s’inclourà en el Programa Talent Creatiu i empresa del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, programa de col·laboració i intercanvi de coneixements i experiències entre centres educatius que imparteixen ensenyaments professionals d’arts plàstiques i disseny i les empreses o entitats que formen part del teixit productiu o social.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.