El Sopar Groc de Vilafranca amplia l’aforament amb 100 places més

L’organització del sopar en solidaritat amb les famílies dels presos i exiliats polítics, que es celebrarà el proper  dijous 1 de març, ha decidit afegir 100 places més per l’acte. Fins el moment ja s’han aconseguit vendre 400 tiquets pel sopar (el preu del cobert són 65€), i es pretén arribar a les 500 places, per tal de completar l’aforament de l’espai.

El sopar es durà a terme al Casal de Vilafranca a les 20.30h, i comptarà amb la presència de familiars directes dels presos i exiliats i també amb actuacions musicals solidàries. Tant els tiquets com la fila zero (aportació desinteressada en cas de voler participar en l’acte d’una altra manera) es poden adquirir als mateixos punts de venda que fins ara: Inzòlia, ca la Madrona, estanc Solsona, l’Odissea i el Forn de pa Mitjans.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)

Montse Calzado
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
Rita Parera
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.