Featured

Els Verds conquereixen el 4de9 amb folre en una diada brillant a Vilafranca

Foto: Fèlix Miró

La diada castellera de les Fires de Maig de Vilafranca serà recordada perquè els dos col·lectius locals, els Castellers de Vilafranca i els Xicots de Vilafranca, exhibiren el moment encoratjador en què es troben, tot just encetada la temporada.

La plaça més castellera, a partir del migdia, tornà a ser “l’àgora dels somnis”. Amb sengles pilars de quatre d’entrada a plaça, començaren els Verds, que insistiren amb el 3d9f, ja completat a les Cabanyes. Ja en segona ronda, un nou repte provocà el silenci entre els espectadors. Amb l’atenta mirada i direcció d’Àngel Grau, el cap de colla, i amb els baixos col·locats, sonà la veu manant del cap de pinyes, Oriol Pareta: “Tothom a la pinya!”, “Primeres mans!”, “Vents!”, “La resta del folre!”.

Tot seguit, arribà l’ordre d’Àngel Grau que engegà el castell: “Amunt!”. Les gralles començaren a sonar amb els quints. La construcció es mostrà creïble a mesura que es clavava cada pis: l’acotxador col·locat, l’enxaneta fent l’aleta, la plaça esclatant… el 4d9f conquerit i el camí ben enfilat.

Foto: Fèlix Miró

Tot seguit, el 4d8a en tercera ronda afegí encara més honor a la mostra i, per reblar una de les millors actuacions en la història de les Fires, arribà una altra estrena de prestigi: el Pd7f, que reeixí, com sempre, “marca de la casa”. Els Verds s’acomiadaren amb quatre Pd4 i dos Pd5.

Els de Cal Noi-Noi no volgueren ser menys en una diada tan assenyalada i, amb l’entusiasme que desborda la cap de colla, Mireia Mata, completaren de manera solvent: 5d7, 3d7a, 4d7a, quatre Pd4 i un Pd5. Amb força satisfacció celebraren la feina feta. La festa acabà a Cal Figarot amb un “suc i moll” de germanor.

Pel que fa als Castellers de Vilafranca, aquest cap de setmana, els dies 22, 23 i 24, viatjaran a la Vall d’Aran, tot esperant el desplaçament a Berga el dia 31, amb motiu de la Diada dels Quatre Fuets. Els Xicots tenen descans.

 

Josep Ma. Batet

🎲 Realne emocje i bonusy

Wielu graczy szuka serwisów, które gwarantują uczciwą zabawę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się kasyno za prawdziwe pieniadze, które zapewnia licencjonowaną rozgrywkę, szybkie transakcje i przejrzyste zasady. Platformy online kuszą bogatą ofertą automatów, gier stołowych i kasyn live, a także bonusami powitalnymi i promocjami sezonowymi. To miejsce, gdzie każdy spin lub zakład może zamienić się w prawdziwą wygraną.

REDACCIÓ 

 93 890 00 11 (Ext.01)
691 484 842

Olga Aibar
(Redactora en cap)
redaccio@ elcargol.com

Marc Aguilà (Redactor) 
penedes
@ elcargol.com

GESTIÓ COMERCIAL 

93 890 00 11 (Ext. 02)
692 189 896
comercial@ elcargol.com

Jessica González
665 785 562
jessica@ elcargol.com

Noelia García
625 414 156
comercial2@ elcargol.com

DISSENY I MAQUETACIÓ 

93 890 00 11 (Ext. 03)

Abdelghafour Eddalai
publicitat
@ elcargol.com
elcargol
@ elcargol.com


 

Membres de:
 
Grup El Cargol
 Amb la col·laboració de:

 

 C/ General Cortijo, 21A 08720 Vilafranca del Penedes - Barcelona 

Contactar - Avís legal - Copyright © 2023. Tots els drets reservats.