
Foto: Jordi Borràs (ACN)
El Concurs de Castells de Tarragona canviarà aquest any el sistema de venda d'entrades. Per primera vegada, les localitats per a les jornades del 3 i 4 d'octubre s'assignaran mitjançant un sorteig, amb l'objectiu d'ordenar el procés de compra.
La directora castellera del Concurs, Ester Roca, va avançar la novetat ahir al programa Finet i pel mig de TAC12. Tot i que encara falta l'anunci oficial, les persones interessades s'hauran d'inscriure entre el 14 de juliol (10h) i el 16 de juliol (23.59h) a través del web oficial del Concurs.
Cada persona, que haurà de ser major d'edat, podrà sol·licitar un màxim de 4 entrades per a la jornada de dissabte i 4 més per a la de diumenge. Un cop completada la inscripció, rebrà un número identificatiu per correu electrònic.
El 20 de juliol, a les 12h, es farà un sorteig públic al Teatre Tarragona, on es determinaran els números de tall que establiran l'ordre de compra per a cadascuna de les dues jornades.
Les entrades es podran adquirir a partir del 24 de juliol i durant quinze dies, seguint l'ordre establert pel sorteig i fins que s'esgotin les localitats disponibles.
Amb aquest nou procediment, l'organització vol substituir el sistema habitual de venda directa per un mecanisme que doni les mateixes oportunitats a totes les persones interessades a assistir a la gran cita castellera.

