El diumenge 25 de maig se celebrarà la cursa Lluís Barrera, que enguany arriba a la tretzena edició. Hi haurà dues curses: una llarga i una curta.
La primera, per a majors de 14 anys, tindrà una distància d’entre 18 i 22 km, per camins i vinyes. Es podrà realitzar per equips i les fites tindran puntuacions diferents. Tindrà una durada límit de 2:30 hores, a partir de la qual, cada 5 minuts significarà una penalització de 5 punts.
La segona és una cursa popular pel centre de Vilafranca, de caràcter lúdic i esportiu, on a més de trobar les fites s’haurà de superar una sèrie de proves. es podrà realitzar individualment o en grup.
Aquest any les proves estaran dinamitzades pels alumnes de l’Institut Milà i Fontanals dels cicles CFGS Ensenyament i animació socioesportiva i CFGM Tècnic/A guia en el medi natural i temps de lleure.
Les inscripcions, tant per la cursa llarga, com la curta (o familiar), estaran obertes fins el mateix dia 25 de maig al blog de la cursa.
El preu de la inscripció serà:
Cursa llarga - 8€ telemàtiques, 10€ inscripcions presencials (en cas de quedar places)
Cursa infantil/familiar - 3€ telemàtiques, 5€ inscripcions presencials (en cas de quedar places)
Pel que fa al cartell d’enguany, és obra de la Jana Cusiné, alumna de l'Escola Municipal d'Art i Disseny Arsenal.